Młodzi projektanci czy znane marki?
Młodzi projektanci czy znane marki. Trudno zaufać nieznanemu. Łatwiej kupić coś co ma kilkuletnie zaufanie klienta. Co raz modniejsze jest studiowanie kierunków związanych z modą. Wiele osób, po ukończeniu ich wierzy, że odniesie sukces. Trudno jest zaistnieć na rynku, zwłaszcza bez odpowiedniego doświadczenia i dotrzeć do klienta. Nie od dziś wiadomo, że zaufanie klientów buduje tradycja i jakość firmy, która wiele lat, czasem nawet kilkanaście buduje swój wizerunek. W tym momencie na drugi plan schodzą niszowe projekty i niepowtarzalność. Liczy się fakt ze klient może podjechać do galerii w późnych godzinach, przymierzyć, dotknąć, zapłacić kartą, a te opcje nie zawsze są dostępne u projektantów, może z czasem będą. W tym momencie jak można konkurować z tak silnymi aspektami jeśli posiada sie tylko sklep internetowy bądź stronę firmowa. Te aspekty mogą zabić chęć posiadania unikatu. Świetnym rozwiązaniem są concept story gdzie projektanci za odpowiednią marzę mogą wstawić ubrania, a problem klientów z dojazdem i przymierzeniem jest rozwiązany. Niewątpliwie trudno przebić marki które przodują w modzie na polskim rynku, jednak ludzie co raz chętniej otwierają się na to co nowe. Chcą czuć się wyjątkowo i mieć pewność, ze inna osoba nie założy tej kreacji, chcą mieć gwarancje świetnej jakości oraz wykonania, a produkty młodych projektantów mogą okazać się świetną inwestycją. W końcu temu tez trzeba dać szanse młodym oraz ich nowym świeżym koncepcją.